Påfyll som varer lenge

Jeg liker ikke søndager. Det er dagen før mandag, og mandag betyr ukestart og jobb og stress. Blæh. Men denne søndagen kan jeg like! Langtur med Treningscamp i sol og vintervakkert landskap - jeg storkoste meg! Vi var ni stykker som møtte opp på Skøyen i dag klokka 10, og så bar det ut mot Fornebu. Stort sett flat løype, men med noen avstikkere på sti her og der (vi var litt delt i gruppa om hvorvidt det var gøy eller skummelt eller unødvendig å løpe på sti). Jeg fikk til sammen 21,5 kilometer i dag, og var ute i vintersola i godt over to timer. Vi løp ut til tuppen på Snarøya, men det er fullt mulig å snu og løpe tilbake før.
Lea, Anne E, Siri, Siw-Mette, Stian og Raymond. Også var Hege og Maria med. Vi var altså hele ni stykker på langtur i dag!
Vi annonserer langturene på Facebook-gruppa vår, og noen ganger husker vi til og med å føre det opp her på bloggen. Hvis du er interessert i å bli med, er det altså lurt å følge med på bloggen eller Facebook - og ta gjerne initiativ selv! Mange synes det er fint å bruke helga til en skikkelig løpetur ute, så du får (nesten) garantert med deg noen. Langturer er bra påfyll av kvalitetstrening og den reneste balsam for sjelen. I hvert fall når det er så fint vær som i dag! 

Ha en fin uke, da! Vi ses på onsdag. 
 
      

Kommentarer