Oppvarming og konkurranse!

I morgen er den store dagen! I hvert fall hvis en av distansene på Oslo maraton er det du trener for ellers i året. Jeg er ikke helt der selv - jeg har flere enn én grunn til å løpe - men kjenner at jeg gleder meg veldig (og kanskje mest av alt til å være i mål). 

Treningscamp pleier å møtes før start for å varme opp beina og roe ned løpsnervene. Det er selvfølgelig helt valgfritt, men en veldig fin mulighet til å samle seg litt før løpet. Under finner dere en oversikt som viser starttider på de ulike distansene og oppmøtetidspunkt. Vi møtes ved fontena/Narvesen ved Nationaltheatret T-banestasjon. Se etter bunaden ;-) 

Maraton
Start kl 09:40  Oppmøte ved National: kl 08:40

Halvmaraton
Start kl 13:20  Oppmøte National kl 12:20 

10 for Grete 
Start kl 15:30  Oppmøte National kl 14:30 

3 km
Start kl 16:40  Oppmøte kl 15:40 

Jeg kommer klokka 12:20, siden jeg skal løpe halvmaraton. Bruk kommentarfeltet under her eller Facebook til å melde fra om du kommer, så venter gruppa på deg hvis du blir noen minutter for sein. Det er altså ingen garantister for oppvarming på 10 for Grete, helmaraton eller 3 km foreløpig, men det ordner seg helt sikkert. 

Til slutt lanserer jeg en gjettekonkurranse: Hva blir min tid på halvmaraton i morgen? Dette er tredje gang jeg løper Oslo halvmaraton. I 2011 løp jeg på 1:53:05, og i fjor klinket jeg til med 1:44:14. I år har jeg lyst til å krype ned mot 1:40, tror du jeg klarer det? Gjett tiden i kommentarfeltet. Vinneren får en premie fra Treningscamps premielager ;-) 
     

Kommentarer