Esters hester

Noen ganger er det ekstra morsomt på Treningscamp. I kveld for eksempel, underholdt vi hverandre med «Alle barna»-vitser. Mulig jeg er helt fjern, men jeg hadde ikke fått med meg disse: 

Alle barna spiste lasagne unntatt Ester, det var hennes hester. 

Og:

Alle barna spiste lasagne unntatt Ronny, det var hans ponny. 

Det er Christopher og Andreas som skal krediteres for vitsene. Vi ble dessuten enige om at hest er godt og lettvektsko kun er for de som tåler det. Med andre ord: Nok en fin og skravlete tur i parken! 

Vi var sju stykker denne vinterferieuka: Atle, PK, Andreas F, Christopher, Kåre, Gøril og jeg. Vi løp den vanlige parksprintløypa på 1 kilometer, og jeg tror alle løp 7 eller 8 runder. Eller 9. Eller 4 (vi bør sende kollektiv klage på vegne av Christopher til Norwegian på grunn av forsinka fly. Han gikk jo glipp av halve onsdagstreninga med oss!). 

Fortsatt god uke! Husk, vi er allerede kommet til lillelørdag! 
 
     

Kommentarer