Vinn startplass i SkiLøpet

Nok en gang - tid for konkurranse!

Denne gangen kan du vinne deg startplass i årets nye SkiLøp. Og, slapp av - det er løp på Ski - ikke skirenn.

SkiLøpet er et nytt løp, distansen er på 10 km og løpet holdes den 1. september. Supplerende fins PendlerLøpet og BarneLøpet, såvidt jeg har fått med meg. Det er fete vinnerpremier med reise for raskeste kvinne og mann, men for oss vanlig dødelige er det andre gulrøtter en kanskje heller vektlegger. Det er SkiLøperne med Janicke i spissen som står bak arrangementet. SkiLøperne er samme type løpegruppe som Treningscampen og MOSSjonistene.


Hva skal til for å vinne startplass?  
Skriv i kommentarfeltet hva løpet lokker med eller en faktaopplysning, minst en ting. Skriv gjerne også hvorfor du har lyst til å delta i dette løpet.
Du må delta innen 8. august, fordi da trekker jeg to vinnere!






Kommentarer

  1. Jeg ønsker å vinne startplass både fordi sønnen min vil delta på barneløpet om jeg skal løpe og da er en skinnenede blank medalje som premie til barna en stor motivasjonsfaktor :) og fordi vi har bestilt ferietur noen uker før løpet og da er det greitt å ha et løp å se frem mot, slik en ikke bare blir liggende i sola, men også husker at en må holde formen ved like.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar