Gjensyn med Tryvannstårnet

Forrige mandag ble bakkeøkta avlyst. Motbakkegeneral Christopher hadde fått en liten skade, mens flere av de andre faste var på ferie. Min unnskyldning var at jeg hadde kveldsvakt. Men i kveld var vi i gang igjen! 

Line, Caspar, Olav og jeg møttes ved Bakkekroa klokka 20, og så hang Marianne seg på oppe ved Gressbanen. Vi kjørte samme opplegg som alltid; Seks drag, hvert på fem minutter. To minutters pause. Den siste biten pleier å bli litt lenger enn fem minutter, men det kommer jo an på tempoet på de fem første ;-) I kveld ga jeg veldig mye på fjerde og femte intervall, noe som straffa seg litt da jeg skulle ta innspurten. Men jeg brukte fem minutter på den sjette intervallen - det er godkjent! Dessuten hjalp det veldig at Christopher var med i starten av bakken - på sykkel. Og da vi nærmet oss toppen og tårnet, var han på vei ned og ropte støttende ord til oss som sleit oss oppover. Tusen takk!

Som alltid er Olav rask og Caspar et eneste stort glis. Marianne er den seige dronninga som fullfører med stil, og alle ble både imponerte og litt misunnelige da Line fortalte at hun skal løpe New York maraton i høst! Respekt!

Som vanlig tok vi bilde på toppen, må jo det:
Vi ses i parken på onsdag! 
       

Kommentarer