Fornebuløpet er og blir hett!

Fornebuløpet ble arrangert for tredje gang i dag, og for tredje gang var det veldig varmt. Og det var egentlig innmari vondt å løpe. Selvsagt hjalp det ikke med ukas tidligere løp i beina, men det gikk likevel overraskende greit - hadde det ikke vært for varmen! For særlig etter drikkestasjonen på 5 km var det bare kjempetungt inn mot mål... Det var flere som måtte skifte gir til rask gange et stykke. Og mange fikk nok en relativt dårlig tid så vi var sånn sett i samme båt alle sammen. 
 
For øvrig et godt løp! Selve arrangementet har jeg ingenting å utsette på, men de må se å skru ned temperaturen litt altså! I dag var det fjerncamper Peer og nærcampere Ida, Vemund, Thomas og meg som løp for campens ære. Det vil si, jeg gjorde nok ikke særlig ære på campen akkurat i dag... Ikke ble jeg klassevinner heller, bare nummer to, og kanskje begynner jeg å bli litt bortskjemt med det der - for jeg ble nesten bittelitt skuffet :(

Men farrisglass fikk vi da alle sammen. Så da jeg faktisk greide å fullføre var jeg kjempeglad - ene og alene fordi jeg nå har enda et trofé til troféhylla! Og litt for stoltheten da.. :)

Og forresten løp både Line og Caspar også!


Kommentarer